wiegand protokol

Ladislav Vaiz spam@nagano.cz
Úterý Září 5 11:18:33 CEST 2006

Z EM4102 urcite neleze wiegand. Leze z nej 64 bitovy Manchester, ze
ktereho po vynechani start/stop bitu a parity poskladate 32bitove cislo.
Co s nim delate potom, je na vas. Bud ho poslete wiegandem, seriovou
linkou, emulaci magneticke ctecky... Moznosti je spousta.
Wiegand je povazovany za standard, mozna se dobre zpracovava
"neprocesorovymi" obvody, nevim. Jako vstup do procesoru ho ale povazuji
za nevhodny.
La'd"a