PIC 16f628 - potrebuji vetsi pamet..

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Úterý Září 5 10:51:21 CEST 2006

Takze si napiste do zdrojaku:

ORG   0x800
a za to piste co dale potrebujete. Kdykoli budete skakat mezi tim nad
tim ORG a pod tim ORG, napiste tohle:

        MOVLW    HIGH nejake_navesti
        MOVWF    PCLATH
        GOTO   nejake_navesti

No a proc jsem napsal ten ORG 0x800 ? To proto, aby kdyz mi neco co
pripisuji nad to preleze pres stranku, kompilator mi rekne, ze si uz
prepisuji jednim kodem druhy (proste mi to tece pres stranku) a tak mam
stale kontrolu nad tim, co jsem dal do ktere stranky a kdyz chci,
sikovne si to v nich rozhazu, abych mezi strankami skakal co nejmene.

Nic nezkazite, pokud date to nastaveni PCLATH pred kazde GOTO nebo CALL,
ale prodluzuje to zbytecne kod a samo taky zpomaluje.

Dost se divim, ze Vam nikdo neporadil drive nez ja az ted, jde to dle
meho nazoru s touhle konferou pekne z kopce.

--
Jiri Bezstarosti