FT232 - problem s jinym VID

GT5 gt5@seznam.cz
Úterý Září 5 10:46:25 CEST 2006

Zdravim,
na pocitaci mam nekolik zarizeni s ruznymi FTDI zarizenimi. Nektera
pracuji s VCP, jina s D2xx ovladaci. (oba ovladace mohou byt na jednom
PC,za predpokladu ze maji jine VID).
Sve konstrukce co jsem dosud delal tak postacovaly VCP ovladace. Ale
nyni potrebuji rozbehat jiny PID s D2xx ovladaci. Vse probehlo hladce,
ale mam problemy s programovanim - nemuzu zjistit zadne zarizeni, natoz
ho otevrit. Presto utilita Mprog dokaze detekovat ze je tam nalezeno "1
programmed device".

V utilite Mprog jsem si nastavil jine VID. Dale jsem editoval instalacni
soubory k D2xx ovladacum (*.INF) a zmenil jsem tam udaje tykajici se VID
(z 6001 na svoje cislo 7000). Po opetovnem pripojeni zarizeni jsem byl
pozadan o tyto "nove" ovladace. Ty se nainstalovaly dobre.

Poradite mi jak zjistim kolik zarizeni mam pripojenych?
A dale jak se mi povede abych tohle zarizeni otevrel?

Klasicky postup funkcemi FT_ListDevices a FT_Open selhaly.

LP.