Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Úterý Září 5 08:00:08 CEST 2006

Kdosi moudřejší už dávno pravil, že každý rodinný domek je tu větší, tu menší přehlídka špatných rozhodnutí...
Jinak mám nataháno sklepem 12V ss zálohovaných autobaterií, tu a tam z toho odbočím napájení pro teploměr, regulaci, malé orientační světlo atd. Zatím se to osvědčuje. Hlavně je to schopno podržet ve funkci oběhové čerpadlo (přes DC/AC měnič 150W) když by náhodou vypadla síť a já měl roztopený kotlík na tuhá paliva nebo krbová kamna s výměnníkem. No, naštěstí k tomu ještě nedošlo ale už jsem to simuloval (viz flame na téma Černobyl).

Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz
[mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of jan.kuba
Sent: Monday, September 04, 2006 9:04 PM
To: HW-news
Subject: Re: Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Uz se to tu probiralo- ja stale nechapu, proc si tam nedate
spoustu "husich" krku ?? Cenove to nevychazi o moc draz nez
ksandy pod omitkou.
Je to ponekud pracnejsi, nicmene delate si to pro sebe nebo  ne??
Pak neni problem se dostat odkudkoliv kamkoliv, mate-li ty
roury polozene  urcitym systemem. Ani nejaka zasuvka navic neni
problem ( seknu do roury a zasadruju krabici) A vubec nemluvim
o rekonstrukci za 10 let, kdy prestehujete pokojiky, dilnu atd.....
Nekdo tu tenkrat tvrdil, ze "husinec" je k nicemu, ja tvrdim
pravy opak, kdo nema barak/byt  zatrubkovanej je OUT !