rozdil v napajeni switche

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 4 15:13:41 CEST 2006

ATX zdroj má 0V spojeno s PE, tj. s plechem skříně. Možná je problém
tam - ten switch má plastovou nebo kovovou krabičku?

Druhá věc je, že usměrňovač uvnitř switche by mohl být zapojený jako
zdvojovač napětí.

A nakonec jedna zkušenost - kdysi jsem taky zkoušel napájet switch z
jiného zdroje než originál adaptéru, ale nedělalo to dobrotu. Nebyl
jsem přímo u toho, tak nevím, jestli nebylo špatně i něco jiného, ale
nejspíš to bylo tím zdrojem (měl taky 0V spojeno s PE).

P.K.