rozdil v napajeni switche

Cizek.Milan Cizek.Milan@seznam.cz
Pondělí Září 4 14:55:45 CEST 2006

Ahoj,
resim takovy problem. Mam maly switch TPLINK 8port, ktery je standardne napajen adapterem ~9V (800mA). Bohuzel nemam fyzicky prostor pro adapter, ani zasuvku (v bedne), tak jsem chtel napajet z ATX zdroje. Na 12V jsem dal stabilizator 7809(1A), ktery switch napaji. Nicmene ten nefunguje, resp. sviti, ale dela haluz (ledky blikaji jach chteji a klienti nekomunikuji). Otazka je cim to? Bohuzel switch je prelepen proti otevreni (kuli zaruce), ale sterbinkou jsem zahledl diody, takze tam podle meho bude normalni usmernovac+stab. POE neumi. Lze to nejak vyresit nebo si ho mam nechat vymenit za nejaky jiny se =napajenim?

Milan