Zakonceni adresovych vstupu

RV vicek.radek@cpost.cz
Pondělí Září 4 10:18:20 CEST 2006

Jan Waclawek napsal(a):

> Zrejme je to kvoli tomu, ze keby to bolo akoze nezapojene, aby to nejaky
> chytrak, co si neprecita datasheet, len pozrie obrazok, nehodil ako
> "nezapojene vstupy hocikam" prave na VCC.
>
> Ramtron sa isti. Ked som sa pytal, preco su 2 tabulky na casovanie
> (jedna na 100kHz a druha na 400kHz), a cim sa lisia tieto dva stavy, ci
> si obvod sam rozoznava rychlost alebo sa to nejako inak rozlisuje,
> odpisali mi, ze je to v datasheete kvoli tomu, lebo ludia su zvyknuti na
> tuto tabulku s oboma rychlostami z I2C specifikacie, tak aby sa
> nepytali... :-)

> [...]

No vicemene o nic nejde jen jsem chtel mit jistotu pred finalnim navrhem
 DPS.

Jen me zarazilo, ze jsme poptavali vzorky u CITworld pamet a pamet+RTC a
pamet poslali do druheho dne a na tu kombinaci napsali, ze ji neposlou a
ani to nijak nekomentovali proste jen za penize. Poptavala to firma co
plosnaky vyrabi a osazuje.

V te ridici jednotce je osazeno oboji s tim, ze s ebude osazovat co bude
treba a chtel jsem mit vyzkouseno vse v maximalni konfiguraci.

Ne ze bych nedal 600Kc na dva svaby co je treba do dvou prototypu, ale
prijde mi, ze ty vzorky nejak postradaji smysl. Asi napisu rovnou do
Ramtronu co mi na to reknou.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info