vetrne elektrarny

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Neděle Září 3 17:27:05 CEST 2006

> Se někdy podívejte na ten dokument o BlackOutu v USA, je to
> velmi poučné. No, když jsem viděl jak vyndavali z plného rychlovýtahu
> nějakou paní a byla celá "gumová", tak jsem si říkal, to není
> možné a to jsem ve výtahu již uvízl. Jde o to, že ten blackout je
> výpadek na podstatně delší dobu než hodiny, takže se vybijí
> baterky(AKU) a dojde i nafta v diesel agregátu(tu samozřejmě můžete
> průběžně doplňovat), ale fakt doporučuji shlednout ten
> dokument o blackoutu, šlo to myslím na satelitu Discovery,
> ale již poměrně
> [...]

Je to dokument (nevidel jsem ho), jehoz tvurcum nepochybne slo predevsim o to, aby vydelali penize, tedy aby to vysilalo co nejvic televizi, tedy aby tam bylo co nejvic "krve a zdeseni", protoze na to kouka nejvic lidi. Stejne tak jako dokumenty o Cernobylu a dalsich smutnych udalostech.

Osobne to znam predevsim z padackarskeho sveta. Kdyz se na paraglidu nebo na nejakem ultralightu nekdo zrakvi, je to predevsim smutna skutecnost, za druhe vetsinou ciste jeho vina, za treti normalni fyzikalni dej, ktery ma sve priciny a bohuzel i smutne dusledky.

Ovsem to, co o tom vecer vidite na nasich bulvarnich televiznich stanicich je snuska predevsim "krve a zdeseni", za druhe tisice ruznych fabulaci a hledani pricin v cemkoliv na co si prislusny novinar zrovna v tu chvili vzpomene a za treti vymysleni neskutecnych pohadek o tom, jak se cela udalost odehrala s absolutni neznalosti nejen oboru a jeho nazvoslovi, ale i obecnych zakonitosti ze zakladni skoly.

Jak uz nekdo psal, chce to min cumet do bedny a vic o vecech premyslet.

Jakub Serych