vetrne elektrarny

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Neděle Září 3 14:52:04 CEST 2006

No, muzes skakat pres svihadlo, nebo do dalky, nebo do vysky a zlomis si
akorat tak kotnik nebo si odres nos.
Kdyz chces a nebo potrebujes neco vice, skakat padakem, letat letadlem, tak
uz jsou rizika jina.
V podstate jde o to, kdyz uz ty letadla a ty elektrarny musime mit, tak ty
rizika co nejvice eliminovat. Porad tam ale nejaka zustavaji. Selsky rozum
mi rika, ze kdyz pujdu pesky pres les a oklikou mimo silnici a nepotkam v
lese nejakeho lapku, tak dojdu vporadku. Presto sednu do auta a jedu po
silnici. Je to preci bezpecny dopravni prostredek. Ma aribagy, ma pasy, ma
deformacni zony, ma svetla, houkacku, volant na vyhnuti se prekazce a
dokonce i brzdy abycho mohli pred prekazkou zastavit. Ale bohuzel jej ridi
jen clovek.
J. Polivka

Selský rozum mi říká, že ty "krámy" co tady mám potřebují elektriku, tedy i
Temelín, ale naopak mi selský rozum říká, že i ten
Temelín je pouze technické zařízení, které může selhat. No a pak jsem se
selským rozumem v pííp.

Nebo napište, jak to vidíte tím selským rozumem Vy ?

Barons