vetrne elektrarny

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Září 3 11:56:46 CEST 2006

 3.9.2006, 11:47:47
Dobry den

Ano je to tak, synchroni stroje lze skutecne tzv. "prebudit" a tim je
donutit k produkci kapacitniho proudu. Bezne se to pouziva pokud je
potreba kompenzovat velke vykony kde uz je pouziti kondenzatoru
neekonomicke.
Ovsem pouzivat ke kompenzaci vetrniky je IMHO jeste vetsi pitomost nez
pouzivat vetrniky k cemukoliv jinemu. ( ztraty vrtule, opotrebeni
prevodovky atd.)

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz