Re: Vazební elektrolytické kondenzátory při symetrickém napájení

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Září 2 17:30:42 CEST 2006

 2.9.2006, 17:26:32

No tak to si spocitate nebo odsimulujete napeti na obou stranach toho
kondiku a date jej podle toho. Pokud neni mozne napeti nekde urcit
hodite si korunou a spolehnete se na to ze i elyt snese prepolovani je
li to napetim "mensim nez malym".

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz