OT: [mech] Frezovani

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Září 2 14:53:38 CEST 2006

No on spis je problem v te me gramlavosti. Potreboval bych tak 4-8
rukou a mam jen 2 a jeste nesikovne:)  Diry vychazeji nerovne,
skarede. Takze mi jde spis o nejake figle jak si pomoct, aby mi
stacily moje 2:)
Jak jsem psal, snazim se to odfrezovat proxxon vrtackou s frezkou co k
ni byla dodana
Marek