ZX, was: ant?na DCF

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Září 2 11:28:27 CEST 2006

Vdaka :-)

K Didaktiku som si urobil modul s EPROM 64kB, z ktorej spodnych 16kB
priamo Didaktik bezal - opravil som NMI, do volnych casti dal nejake
znaky s diakritikou a hlavne som si presmeroval start na vlastnu
rutinu, ktora cez menu ponukla, co nahrat do RAM. Vo vyssej casti EPROM
som mal napalene programy typu Gens3, Mons3, "driver" pre BT100 (tiez
vlastny) a ten moj prekladac '51 s emulatorom (joo a s programatorom
Atmelov 89Cx051 a 89C5x). Tieto programy sa potom dali nahrat do
RAM-ky.

Nasiel som nejake kratke videa, co som si nagraboval v PC (video-out
Didaktika do video-in TV karty):

http://www.za.gaya.sk/~sinkom/tmp/ZX

1) kompilacia, zial bez kodu... a spustenie programovania Atmela, zial
bez obvodu :-( ale aspon vypis helpu
2) reset Didaktika so spomenutou startovacou tabulkou a nahranim
kompilatora '51

miro