anténa DCF

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Sobota Září 2 00:28:05 CEST 2006

Zaujimave... kedysi davno som si robil prijimac na DCF najprv z TTL,
potom s '51 (vratane vlastneho SW), to druhe funguje pekne, len
najvacsi problem som mal s analogovou castou a s antenou. Preto sa vzdy
podivim, ake male to vedia urobit...

K tomu mam jednu malicku a snad trosku konstruktivnu pripomienku, hadam
sa nenahnevate: ked nabuduce budete nieco podobne fotit, ci by ste
mohli s nejakou mierkou, napr. na milimetrovom alebo stvorcekovom
papieri, alebo vedla pravitka, pripadne spolu s nejakou vseobecne
znamou mincou (mam aj par Kc, ale snad lepsie by uz dnes bolo Euro,
alebo aspon eurocent :-)

miro