OT: Pracka electrolux

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 1 23:56:14 CEST 2006

Měl furt nějaký blbý kecy, napadal ostatní účastníky konference,
nadával na globalizaci a dalších sto věcí, nebral vážně nejedno
napomenutí od admina.

Jestli jsem to dobře pochopil, tak nedostal permanentní ban, ale
prostě byl odhlášen, mohl se kdykoliv přihlásit zpět, ale zdá se, že
to neudělal. Ale možná je tady pod jiným jménem/e-mailem a "seká
latinu" ;)

Tohle byla tehdy poslední kapka:

(12.4.2006)

Prosim o ukonceni tohoto tematu a zaroven oznamuji, ze jsem poprve
odhlasil ucastnika konference Jirka. Viz. jeho posledni tri maily nize.

ADMIN

Jirka napsal(a):

> Nectete, nikdo Vas nenuti. Klidne si na moje maily dejte filtr (treba uz
> na serveru). Rozhodne mi ale ani nahodou nebudete rikat, co mam a nemam
> psat. Jasne?

Paneboze.

Balu _nevedel_, co za vf moduly vubec prodavaji a slusne se zeptal -
zcela odpovidajicim zpusobem. Netusil, zda je vubec bude kupovat, kdyz
nevedel, co je to zac... Ten ignorantskej _zamestnanec_ na druhe strane
mu neposkytl ani zakladni informaci, prestoze maji v nabidce jen jednu
typovou radu a je to jeho prace....

Staci?

-- Jirka

Po dlouhe dobe zase od pocitacoveho experta solidni prispevek. Nemam, co
bych dodal...

-- Jirka