Re: jak zjistit nastaveni LPT v PC

Aleš Chlubný Ales.Chlubny@seznam.cz
Pátek Září 1 19:28:13 CEST 2006

Dobry den,
tohle umi zjistit SiSoft Sandra, ale nevim jestli je mozne nejak zmenit chovani LPT portu na techto kartach (Kouwell). Pred casem jsem jen zbezne koukal do datasheetu k tomu chipsetu (NM9835, byla to karta 2xCOM 1xLPT, ale myslim ze LPT cast bude udelana podobne) a psali tam neco o zmene bitu urciteho registru takze to urcite je mozne zmenit ovsem musi to podporovat ovladac a v ovladaci pro WinXP bohuzel zadne nastavovani neni. Pokud o tom neco zjistite, prosim napiste to sem, jsem si jist ze to bude zajimat vice lidi vcetne mne.

S pozdravem,
Ales Chlubny