Pripojenie diferencialnych hodin k Virtex 4

Daniel Valuch daniel.valuch@wanadoo.fr
Pátek Září 1 18:07:40 CEST 2006

zdravim,
chcem sa spytat ci niekto nahodou nepripajal hodiny k Virtex 4
diferencialne. Mam s tym stale nejaky problem. Vo VHDL mam zadefinovany
primitiv IBUFGDS s urovnami LVPECL_25. Tento buffer tam ostane aj po
prejdeni cez Synplify.
Ked chcem v Xilinx ISE rucne rozmiestnit piny tak mi nedovoli vodice
tohoto diferencialneho paru pripojit na + a - vstup hodin, ale vzdy len
na + a druhy vodic musi ist na + ineho prijimaca hodin.
Ked necham ISE aby rozmiestnil piny sam tak ten par je spravne pripojeny
na diferencialny vstup hodin. Neviete mi niekto poradit? Riesim to s
kolegom uz cely den a neviem sa pohnut...
b.