Re: OT: Tlak na hodinky (WAS: Re: Re[4]: anténa DCF)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 1 16:11:34 CEST 2006

Nemyslím, že tam bude efekt křídla - jako že by na jedné straně byl
vyšší podtlak než na druhé a tím to tu ruku někam tlačilo. Ten podtlak
bude na obou stranách stejný, ale bude tam. Jestli dobře uvažuju, tak
by se ale naopak tlak na hodinky při pohybu zmenšoval (tlak vody mínus
podtlak vytvořený obtékáním), ale ve chvíli, kdy se ruka, resp.
hodinky zastaví, tak tam vznikne něco jako přechodový děj - podtlak
zanikne, vznikne tlak a na chvíli možná větší než normální tlak vody.

P.K.