Re: OT: Tlak na hodinky (WAS: Re: Re[4]: anténa DCF)

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Září 1 15:58:13 CEST 2006

Ono když člověk plave kraula a bací rukou o vodní hladinu, tak to ty
hodinky nemusej ustát.

Nerozumím tomu vašemu vzorci, ale počítá se v něm i s obtékáním vody
okolo ruky? Mám na mysli ten děj, kterej zvedá křídlo letadla nahoru -
tam ale vzniká nějaký podtlak. Možná právě tohle zvyšuje ten tlak na
hodinky.

P.K.