SC-Analyzer z Elektoru 4/2005 - kde je chyba ?

Vaclav Peroutka vaclavpe@seznam.cz
Pátek Září 1 13:02:08 CEST 2006

Zdravim vsechny,

dokoncil jsem analyzator polovodicu z minuleho rocniku Elektoru. Misto PIC16F876 jsem pouzil verzi 876A. A analyzer se nechova tak, jak by mel podle clanku.

- Po kalibraci napise CAL ERROR
- Pokud zkousim zkratovat jednotlive svorky, tak mi spravne napise zkrat ( i kdyz zmereny odpor cca 10-15 Ohmu)
- ale test diod funguje jen na dvou krajnich svorkach. Pokud pripojim diodu mezi krajni a prostredni, tak ji nepozna.

Moje hypoteza je spatne nainicializovany komparator, nebo neco podobneho. Jenze podle "Migracniho listu" by tento mel byt vypnuty.

Stavel jste nekdo tuhle pomucku ? A funguje vam i s ackovou verzi PICu ? A pokud nekdo mate uvnitr "neackovou" verzi a po ruce "ackovou", muzete zkusit ten program napalit do ni a zkusit, jestli chodi?

Diky predem,
VP