rizeni lcd

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Září 1 13:01:43 CEST 2006

Zdravim,
Jsem rad, ze to pomohlo. Zrovna jsem chtel poprosit, at pak zverejnite
vysledek, kdybych to nekdy potreboval, tak jestli tudy vubec vede
cesta (ano - parada). Pouzit pull-up jako jeden z rezistoru mne
nenapadlo. V DS u nich je 20-50K. Na kolik jsou obvod od obvodu
"stejne" (a pripadne i pin od pinu)? Mel bych strach, ze budou hodnoty
litat -> na LCD bude stejnosmerna slozka -> casem ho znicim. Pokud
jste na vice obvodech nameril stejne hodnoty, potesila by konkretni
hodnoa.
Marek