Pracka electrolux

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Září 1 11:42:15 CEST 2006

Mam EWT 1255 a za programator chtel opravar 2000. Dostal 200 a byl rad.
Pracka byla v zaruce, ale chtel jsem to mit rychle vyresene. Holky bydlely
jeste u nas a muselo se prat.
Snazil se mne presvedcit, ze tam vnikla voda pri sprchovani a ze se na to
zaruka nevztahuje. Ze takovahle pracka by mela byt spise v kuchyni. No ale
prece si nedam lednici do koupelny ze :-)))
Tak jsem mu nabidnul 200 a nebo nic.
Na odstraneni servisniho chyboveho kodu pouzival nejakou kombinaci tlacitek,
ale k*rva nechtel prozradit jakou.
Mel jsem pocit, ze to v nekterych pripadech lze takto odblokovat a pere se
dal.
O servisni dokumentaci se s nim nedalo vubec mluvit a na netu jsem take
nepochodil.
J. Polivka

Nevite nahodou nekdo kde sehnat nejakou servisni dokumentaci k pracce
Electrolux EVC 1011, nebo EVC 811 (typ zjistovala babicka, takze je to
trosku
tezsi s identifikaci) na stitku je udajne
TYP: 97P22495
SN: 342 00274
Pracka je dva roky stara.

Opravari jin rekli ze je v pytli programator a ze ji ho vymeni za 5000.

Tak mi ho ze Znojma poslala (proto se tam sam nemuzu podivat, jsem v Praze)
ja jsem na nem objevil a odstranil banalni zavadu na spinanem zdroji.
Po zapnuti na tom probliknou ledky a jedna zustane trvale blikat cervene.

Myslim si ze s tim nic jineho nebude a ted se to jen rozciluje, ze to kolem
sebe nevidi tu pracku.
Rad bych to nejak oblbnul aby se overilo, ze to neco jako dela.
Nepotrebuji ani tolik dokumentaci od programatoru, ale spis vykres kabelaze,
jenom ciste na jaky konektor se co pripojuje.

Na desce programatoru je napsana firma
GE Procond Elettronica
Electrolux Zanussi

Je tam nejaky jednocip od motoroly, ale to je nepodstatne.

Pomoz kdo muzes!

Diky moc
Jakub Ladman