Re: Problem s FT232BL

sfkote@post.cz sfkote@post.cz
Pátek Září 1 10:01:24 CEST 2006

Na vsech VCC pinech mam napajeci napeti. USB cast (FT232BM, pamet a to okolo ma byt napajeno z USB, 5V ze stabilizatoru a VCC jsou oddelene)) Zatim mam stejne osazenou jenom tu cast s usb. Problemovy vyrez plosnaku jsem v jpg umistil na

 http://sekvoj.buk.cvut.cz/~odaniel/

Jinak ten odkaz, ktery jsi mi poslal znam velice dobre :-)  Uz pred tim jsem s nim kontroloval muj plosnak. Nedavam 100k odpor k resetu... ale to vyrobce ani nechce... Ty taky blokujes pin 3V3out 100n kondikem, ma tam byt tretinovej...

Taky pouzivam pajeci pastu Pro'sKit z GMka (Solder paste, made in Taiwan)...  nebude problem treba tady?

Fakt nevim, ale porad se mne coudi od toho pinu 13... ze by magicka trinactka?

Ondra