jakou poridit videokameru?

Marian Suchy lajost@zoznam.sk
Úterý Říjen 31 23:27:25 CET 2006

To máš pravdu ale ja som myslel situácie,keď majiteľ prinesie do servisu kameru s páskou trikrát omotanou okolo bubna s hlavami,s ohnutými vodítkami a pod.A takých mi prešlo rukami stovky.A to niekedy stačí v zime vyjsť z miestnosti von,alebo opačne.Síce je tam väčšinou čidlo vlhkosti,ktoré by malo zareagovať ale podľa pána Murphyho sa práve na čidle vlhkosť nezrazí.Mnoho technikov nemuselo v živote nastavovať záznamový prúd ale kazety "ťažil" z mechaniky každý.Jednoducho,najväčšou slabinou kazeťákov sú tie kazety.