jakou poridit videokameru?

Vladimír Anděl vaelektronik@mirnet.cz
Úterý Říjen 31 21:05:28 CET 2006

No ja nevim, ale mam uz 10 let kazetovou kameru ( 8 mm analogovou) a nevim co to jsou problemy s kazetovou mechanikou. Je pravda ze kameru uz temer nepouzivam, ale kdyz byly deti male, natocilo se toho dost. Pochopitelne nemuzu ocekavat ze na x krat mazanou kazetu budu nahravat kvalitne, ale osoupany pasek nepovazuju za chybu kazetoveho systemu. Vubec bych se kazet nebal. V soucasne dobe je to asi medium s nejvetsi pametovou kapacitou, mozna s nejlepsim pomerem kapacita/cena.

Andel

  ----- Original Message -----
  From: Marian Suchy
  To: konfera
  Sent: Tuesday, October 31, 2006 8:34 PM
  Subject: OT: jakou poridit videokameru?

  90 procent porúch u kazetových prístrojov je okolo mechaniky na zakladanie kazety.Pokiaľ viem,tak DVCAM a mini DV sú už viac ako 10 rokov na trhu a žiadny nový systém na kazetách sa neobjavil.Vo videotechnike sa už dlhšiu dobu upúšťa od páskového média a prechádza na systémy založené na iných médiach..Ak sa nemylim, v počítačovej technike sa odišlo od streamerov už dávno.