OT: jakou poridit videokameru?

Jan Galuszka konference@ei.cz
Úterý Říjen 31 21:04:03 CET 2006

A ten panak NV-GS280 ma vystup USB nebo firewire?

Honza

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Aigor
Sent: Tuesday, October 31, 2006 8:32 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT: jakou poridit videokameru?

Tohle rozhodovani duverne znam - pred mesicem me stejnym ukolem poverila
manzelka kvuli nataceni prcka. Jednoznacny vysledek z diskusi na grafice
a tvfreaku je miniDV. HDD/DVD kamery jsou ve stejne cenove relaci
osizene na optice a snimacich, navic to video je nutne prakticky brat
tak jak je, dalsim zpracovanim dochazi k prekodovani a kvalita je VELMI
razantne dolu. V tomto smeru je bohuzel jeste klasicka paska
neprekonana. Std. DV komprese ve ktere se zapisuje obsahuje samozrejme
nejaka data pro korekci chyb (preci jen jde o digitalni zaznam) a hodina
vyjde na cca 15GB na disku. Pokud si rozumite s PC, nemuzu doporucit nic
jineho.

PS: Ja nakonec vybral Panaka NV-GS280, jedina nevyhoda ze nema DV vstup,
davat 3.000 navic za dalsi zasuvku mi prislo jako zlodejina. Na netu je
k sehnani pod 16k

Aigor