OT: jakou poridit videokameru?

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Úterý Říjen 31 19:31:26 CET 2006

Puvodni zprava ze dne 31.10.2006 od Jan Galuszka:

> trochu jsem vypadl z obrazu a manzelka na me tlaci, abychom koupili
> novou videokameru.

> prosim poradte mi, jaky zvolit zaznam, kazeta, DVD, SD karta, ...

> Neni to pro profi ucely, spise zaznam ze spolecenskych akci,
> veletrhu, dovolene, ...

Kup Canona. Pokud to chces dale strihat v pocitaci, tak na miniDV
kazety a k tomu treba Pinnacle. Pokud to nechces dale strihat v
pocitaci, tak primo kameru na DVDcka. Co se tyka SD karet, na tu se
neuklada video, ale fotky, to je podle me na nic, protoze kamerou
prece nefotis, ale natacis, na foceni mas jiste daleko lepsi fotak.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz