Re: oprava tiskárny HP LaserJet 4L

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Úterý Říjen 31 14:31:11 CET 2006

Tak to bude asi ono. Nasel jsem na nem totiz temer mikroskopickou trhlinu a
protaci se.
Diky za nakopnuti. Cim jste to lepl ? Sekundakem ? Mam tady jen nejaky
obycejny a tak aby to neco vydrzelo.
J. Polivka

Mě to dělal praský pastorek na motoru, okem to vidět nebylo.
Zjistil jsem to když jsem vyřadil čidla a tisknul s odkrytovanou
tiskárnou, motor se točil a dál nic. Stačilo přilepit ho na hřídel.

JirkaH