HW router, blokovani www adres, firewall??

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Úterý Říjen 31 14:25:18 CET 2006

Zkuste nastudovat neco o wl500 B, G nebo GX

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Prichy
Sent: Tuesday, October 31, 2006 1:06 PM
To: HW-news
Subject: OT: HW router, blokovani www adres, firewall??

Zdravim.

Vim, ze urcite budu otravovat, ale  jsem v tomto oboru naprosty laik.
Pri hledani google a otevreni nekolika odkazu jsem zjistil, ze v tom mam jeste vetsi bordel, nez kdyz bych nic nehledal.

Kolega me pozadal o propojeni 4 PC na jedno ADSL pripojeni, pricemz by si predstavoval blokovani www stranek (da se rici, ze az na vyjimky vsech) a dale lepsi ochranu z hlediska utoku (firewall).
Pujde o "dratovou sit" cili ne wifi. Vzhledem k nezkusenostem jsem zvolil HW server.
Velmi prosim o radu, na co bych si mel dat pozor, jake zarizeni zvolit apod.
Pomohl by mi napr. tutorial primo k nejakemu HW routeru, ktery by umoznoval to co jsem vyjmenoval, krok za krokem.

Omlouvam se fakt na blbou otazku bez nastudovani alespon zakladu teorie siti, ale snazim se to max. urychlit

Prichy