Jak na ethernet rozhrani k MCU?

RV vicek.radek@cpost.cz
Úterý Říjen 31 12:57:28 CET 2006

Hradlo@atlas.cz napsal(a):

> Nedovedu si představit jak přidat ethernetovou konektivitu snadněji než s XPortem - XPort má totiž v sobě "od přírody" (od Lantronixu ;-) ) nahrám firmware s funkcí prostého převodníku Ethernet/RSxxx. Takže stačí si nastavit například TCP režim a připojovat se na to třeba z terminálu na PC. To co nadatlujete do terminálu vypadne ze sériové linky na XPortu ... (a obráceně samozřejmě taky). Takže na rozchození komunikace přes Ethernet nepotřebujete umět XPort programovat.

No ja osobne ted rychle potrebuji udelat jen primitivni zalezitost kdy
retezec co mi prijde pres seriovy port potrebuji pribalit k nejake pevne
URL adrese a tuto adresu vyvolat. Napr. takto:

pevna cast: http://www.server.cz/uloz.php?

variabilni cast ze seriaku: T=5.6&RH=88.45

Tyhle dve casti potrebuju spojit a vyvolat komunikaci.

Bohuzel nejak jednoduse primo nativne z toho co umi Xport jsem to
nevykouzlil. A na vic ted momentalne nemam cas, proto jsem to odlozil
ackoliv me to dost pali.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info