Jak na ethernet rozhrani k MCU?

Ivo Strasil istrasil@centrum.cz
Pondělí Říjen 30 21:25:24 CET 2006

Doplnim jeste odkazy:

http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0030

nebo v Brne

http://www.lantronix.cz/products/spi/x-port.htm

Osobne jsem se ale zamiloval do modulu Rabbit - cenove jsou podobne,
rozmerove o dost vetsi. Prevod seriak<>lan je na nich mozne
naprogramovat jen nekolika radky a zvladnou i relativne slozite webove
rozhrani atd., jejich Ccko ma dost dobre udelane knihovny a dokumentaci.
XPort mne nevyhovoval malym mnozstvim volne programovatelnych pinu a
pouze jednim seriovym portem, navic existuje jen pro 3,3 V napajeni.

Preji hezky vecer,
Ivos