auticko do trubky

Petr Simek psimek@jcu.cz
Pondělí Říjen 30 10:13:18 CET 2006

On Mon, 30 Oct 2006, Snail Instruments wrote:

> A co takhle pozadat nejakou anorekticku, aby trubku prolezla s
> baterkou a kamerou na zadech? :-)

To bylo v televizi cca 1/2 roku zpatky. Potrebovali protahnout HDPE trubku
pro opticky kabel sachtou parovodu. Tak tam poslali odvazneho cikana. Ten se
ale v pulce zasekl a nesel ani tam ani zpatky. A od toho parovodu mu zacalo
byt trochu horko, teplota v te sachte byla asi 70 StC. Nakonec to resili
hasici a bagr a ten nasep ktery se jim nechtelo podvrtavat nakonec lehce
rozbagrovali aby cikana dostali ven. Kupodivu byl docela odolny a po peti
hodinach v sachte kde je 70StC vypadal jen tak nejak sklesle.

Zajimalo by mne kolik je ta uspora nakonec stala, jestli jim tu zachrannou
akci nauctovali.