N?hrada uhl?kov?ho mikrofonu?

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Neděle Říjen 29 16:52:34 CET 2006

Ten už se nemůže probrat, protože je v něm připravená díra na ten
elektret  :-)

 Ne teď vážně,  tohle fakt fungovalo, jenže já bych chtěl, aby to
mluvilo pořádně. Ten uhlíkáč někdy i novej byl hroznej.  I dneska , když
se dovolám někam do nějaký starý "kantýny", kde je ještě telefon z  70
let  okamžitě poznám uhlíkovej mikrofon v mikrotelefonu.
Má svůj charakteristickej "šum" a zkreslení......