Pro robotiky

Snail Instruments snail@snailinstruments.com
Neděle Říjen 29 11:53:01 CET 2006

Nemuzu si pomoci, ale jaky jiny zaver bych mel vyvodit z nize uvedene
odpovedi, nezli ze smlouvu na roboticke fotbalisty muze uzavrit i
jednotlivec. Protoze mi bylo podezrele, ze by nekdo rozesilal zdarma
roboty jenom proti nejake smlouve, pro jistotu jsem se preptal,
jestli to zadarmo plati i pro jednotlivce. Takze neplati.

J. Hanzal