Hw-list Digest, Vol 24, Issue 106

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Neděle Říjen 29 10:56:44 CET 2006

Vite nedavno si jeden muj lehce retardovany kamarad poridil internet.
Hned jsme mu nainstalovali ICQ ze si s nim obcas nekdo neco prohodi
kdyz se bude citit sam. Ja jsem ovsem dost narazil. Musel jsem se totiz
naucit na ICQ psat uplne jinak. Jaksi polopaticky. Kdyz mi byla doporucena
tato konference odborniku neco obdobneho jsem vskutku necekal. :(

Robot ze ktereho byly nejake penize byl napriklad bezdratovy prolezac hrobek
vyvinuty na pozadavek nejake francouzske univerzity kterej v lete radil
uvnitr hrobek
v Kairo. To jen jako priklad.

Podle Vasich vtipnych prispevku predpokladam ze Vase ratolest navstevuje
zrejme
jeste zakladni skolu. Podivejte programovani fotbalisty opravdu neni zadna
sranda
ani pro nase
doktorandy. Nevim jakou jste mel predstavu ale jsou komplet rizeni
programem. Od rozpoznavani jejich polohy a urceni smeru a rychlosti po
taktiku
a koordinaci vsech hracu v teamu. Pro jednotlivce jsou urceny projekty
napajenisluncem
pripadne vodikovy jezdec a robot po care. U prvnich dvou uvedenych muze
krasne
zacit s linearni elektronikou a pokracovat v prechodu na uC. Ale ve vsech
techto
projektech je rozhodujici vzdelavani "soutezicich". Proto nasi lide dojizdi
do jednotlivych skol po cele republice a delaji tam seminare. Take jde o to
osvetlit
tuto problematiku samotnym vyucujicim na strednich skolach. Protoze prave
tito maji vezt sve stunedty spravnym smerem. V zadnem pripade nejde o nejake
poskladani dilu ze stavebnice a hotovo. To je jednoznacny
zacatek. Pak teprve
zacinaji byt rozhodujici ony seminare protoze je potreba trosku pocitat a
vlozit
do toho vseho nejakou fyziku. Ti co jen poskladaji a jdou na zavody maji
casy na
draze 2,5m 15 a vice vterin. Ti co davaji pozor a neodflaknou to se muzou
dostat
pod 2 vteriny. Je to prave o tom vzdelavani a zajmu.
Pri trose samostatnosti jste si mohl na strance
napajenisluncem.vsb.czprohlednout
jednoznacne zneni one smlouvy neboli dohody o bezplatnem poskytnuti.
Je to vskutku jedina A4.