Hw-list Digest, Vol 24, Issue 106

Novotný Pavel novotny.pp@atlas.cz
Neděle Říjen 29 09:22:14 CET 2006

Pokud budou robotily zdarma i pro jednotlivce, jako ze 100% nebudou pac jsou
kovove a nejvic jednotlivych soutezicich by bylo  ze zajmoveho krouzku
sberacu kovoveho odpadu. Hlink je drahy a jsme v CR :-)

Nicmene at po ranu jen neprovokuji. Premyslim o stavbe polorobota a polo
dalkove ovladaneho revizniho auticka pro potrubi a tak trochu hracky.
K domu budu stavet zemni registr (20m 200mm kanalizacni trubka) a pro ten
ucel by se siklo auticko, ktere by umelo uvest, slusne svetlo kameru a
dokazalo nest tak 1-2kg uzitecne zateze. Obraz a ovladani dokazalo prenest
na zakladnu, ale v pripade ztraty spojeni dokazalo zaradit zpatecku a vratit
se.
Teoreticky to vse umim postavit, ale docela bych uzil nejaky bud
polokomercni projekt podvozku nebo jen navod a dokumentaci at to vse nemusim
stavet na kolene.
Poradite?

Druhou variantou by mohlo byt revizni auticko pro domaci vzduchovody, ale
tady by konstrukcni vyska musela byt jen 45mm a to moc realne nebude.

>Vazne? A kdopak o tom rozhoduje, ktere roboty mohou byt na vydelek a
>ktere ne? :-)

Ted rano si rikam, ze to mozna bylo mysleno takto - "na vydelavani
penez delame (jako nase skola ci fakulta) jine roboty", ze se to
nevztahuje na cely vesmir. Takze moje britka glosa nebyla uplne na miste.

Presto by me zajimalo, jak to je s temi jednotlivci - dejme tomu kdyz
prihlasim nase dite, protoze treba jejich skola se s tim nebude chtit
zabyvat - bude mit taky roboty zadarmo? Pokud ano, kolik robotu? Sest
aby mohla plnohodnotne trenovat, nebo tri a bude trenovat proti
plysovymu kralikovi a gumovy kacence? V neposledni rade - hriste si
bude kazdy resit vlastnimi silami?

J. Hanzal