OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Dee Jay deejay@email.cz
Neděle Říjen 29 00:45:45 CEST 2006

No tou skladackou nemyslite Rubikova hada ? :-) mam ho tu ve vitrine a je
zcela funkcni - porad z nej dokazu posladat  kouli ;-) Ovšem dnes se znovu
objevila moje rubikova kostka a protože sem ji nikdy nesložil dnes sem si s
ní podle návodu na netu asi 3 hodiny hrál ,zatím nic moc - asi jak v tech
navodech pisou pokud tohle nekdo neumí je to ztracený případ .... :-( jednou
se mi to ale povede

- co se týče hraček  tak určite Merkur,dále nějaké elektrostavebnice, 8bit
Didaktik + BT100 a další smetí k tomu,vrakáč a přístroje co poslouzily jako
pokusní králíci :-) no a to vsechno by bylo k nicemu bez pájedla,zdroje a
měřidla :-))))  Mj. většinu tech věcí mám funkční dodnes ;-) jen na to hraní
už není čas ...

DJ

----- Original Message -----
From: "Petr Zahradnik" <clexpert@clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, October 28, 2006 7:19 PM
Subject: Re: OT: vikendovka: najoblubenejsia hracka

Puvodni zprava ze dne 28.10.2006 od Jan Waclawek:

> Mno to bolo pekne (aj s tym citatom), ale ja som myslel na ozajstne
> hracky, nie na prostriedky individualneho ci masoveho nicenia... :-)

> Myslim, v kazdom veku. A nemyslel som to len vo vztahu s elektronikou.

Tak jako maly jsem mel nejoblibenejsi takovou skladacku, takova
totalni ptakovina, byl to takovy jakoby had slozeny asi z 8 nebo 10
podlouhlych dilu spojenych tak, ze se z toho dalo takhle skladat, ze
se to otacelo. Blbe se to vysvetluje. To byla moje nejoblibenejsi
hracka, tu jsem vsude nosil.

Pozdeji pak Construction, to bylo stejne jako Merkur, ale nebylo to
tak barevne, bylo to v barve plechu. S tim jsem si dost vyhral, stavel
vsechno mozne. Jednou jsem si stavel na posteli zady k topeni a lehl
jsem si, rozsekl jsem si trochu hlavu a museli mi ji sesivat a pekne
to bolelo (to sesivani) :-)

Jeste pozdeji takova elektronicka stavebnice, neco jako je Voltik,
byla tam jedna MH7400, kondiky, odpory, LEDky a dalsi veci a spojovalo
se to dratama na perka. Tu jsem dostal od Jeziska a hral jsem si jen s
ni, hodne moc dlouho...

Pak to byl mlady chemik. To bylo neco, s tim jsem nadelal veci :-)

A pak uz hlavne pocitace, od papiroveho pres osmibitove az po velke
salove a PC. Na tech osmibitech me nejvic bavilo vyrabet a pripojovat
ruzne periferie (zapisovac, programator epromek, elektricky psaci
stroj, jednojehlickove tiskarny apod.), tj. delat je cele nebo jen
vhodny interface a pak ovladaci programy.

> Kurnik, jak si tak spominam, tak tie zeny tam vobec neboli... Som to
> bol ale vol...

Ani u me ne :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory