Re: PIC16F84 - záčátečník

Danhard danhard@volny.cz
Sobota Říjen 28 21:28:00 CEST 2006

Taky muzes z druhe tabulky natahovat delku zpozdeni a efekt tak muze zrychlovat a zpomalovat.
To by si ale zaslouzilo pouzit PICa s vnitrnim oscilatorem a poradne mu prebrousit oznaceni na pouzdre :o))
********

Podivej se na adresaci podle ukazatele, odskok do tabulky a navrat s hodnotou.
Inkrementovani ukazatele + volani hodnoty dej do cyklu.
Hodnotu ukazatele ukladej pri zastaveni do EEPROM.
Program te vyjde na 20 radku +  naplneni tabulky.
Tabulku umisti na absolutni misto, zacatek stranky, pak muzes bezproblemove vyuzit celych 256 hodnot.

Danhard