PIC16F84 - záčátečník

Pavel Prochazka.zde.cz hacesoft@mujmail.cz
Sobota Říjen 28 19:52:26 CEST 2006

Urci te to jde.....
zaprve.... podivej se k cemu je prikaz pro vytvoreni cyklu... Tim se
program velice zjednoduci...
Potom staci udelat nekonecnou smycku kde se bude testovat zda je
tlacitko sepnute a vysledek se rovnou ulozi do EEPROMky. V dobe cekani
na tlacitko se bude volat funkce pro dany efekt... Takze si vytvoris
funkci ktera bude nekde v registru uchovavat kde prave skoncila a podle
toho se bude efekt ridit....
Po spusteni PICu se necte z EEPROMky hodnota daneho efektu a zacne se
ihned provadet a pritom se kontroluje i stav stacitka....
Jak jednoduche.... :)
Nejlepsi asi bude kdyz misto assembleru pouzijec rovnou cecko, tam to
budes mejt lepsi.....
Ale fakt necekej ze ti nekdo napise rovnou cely program....

Pavel Prochazka.zde.cz