Pro robotiky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Říjen 28 18:17:07 CEST 2006

Puvodni zprava ze dne 28.10.2006 od Jiri Bezstarosti:

> Ceny jsou tam ceske a ani tak buhvi jaky zajem neni, coz podle mne
> plati v CZ pro robotiku obecne.

Podle objemu prodeje na jednom svem webu prece nemuzes posuzovat
celkovy zajem o robotiku v zemi.

> Podle mne jsou lide desne lini neco delat, maji naprosty nezajem se
> cokoli naucit a mam dojem, ze jak se lidstvo dostalo kde je diky
> svemu mozku, ta sama cast tela dovede lidstvo do uplne jine casti
> tela. Proste si chteji neco koupit a aby to neco samo delalo a
> proboha, aby vubec nemuseli myslet, jen aby se toho hodne stalo,
> kdyz neco zmacknu a desne dlouho mne to samo bavilo a nic
> specialniho to po mne nechtelo.

Ono roboty nejsou jedina vec, podle ktere se da posuzovat, zda jsou
lide desne lini nebo ne.

> Omlouvam se za svuj pesimismus, ale budoucnost robotiky pro zabavu a
> pouceni u nas vidim dost cerne.

Za svuj pesimismus se prece nemusis omlouvat. Spis s nim neco delej,
pokud tedy chces :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem