Pro robotiky

Karel Musil karel.musil@gmail.com
Sobota Říjen 28 13:19:29 CEST 2006

Ja teda nevim jak to chodi na teto konferenci (jsem tu novy) ale kdyz napisu
3000 tak to opravdu neni usmevnych 6000. Samozrejme ze to nebudou fotbalovi
roboti ktere pouziva nase univerzita na soutezich. Tam jeden prijde asi na
30000. Je to varianta kde napriklad budou profi motory Maxon nahrazeny velmi
kvalitnimi avsak zaplatitelnymi motory Mega. Skladackove chasis rezane
laserem je stejne jako u nasich robotu protoze se delaji vetsi serie a dale
taky kvuli pravidlum. Co se tyce elektroniky tak DSP a motorove budice od
Motoroly jsou zdarma jako sponsoring. Mam pocit ze jeste par veci je tam
"placeno" podobne. Takze jsme na 3000 kus. Bude to stavebnice jinak by to
pro ty stredni skoly ztracelo cast
smyslu. Navic jsem nikde nepsal ze by tyto roboty mela nejaka stredni
skola platit. :) Musis trosku premyslet.
Financni situace skol v CR je prece brzda nejvetsi. Kdyby to meli
platit sami skoncilo by to fiaskem proboha.
Co se tyce schopnosti programovat... bude to urceno pro ty nejen stredni
skoly kde se na to budou citit. Pro ty slabsi povahy jsou urceny projekty
napajenisluncem.vsb.cz kde opet skoly a studenti nic neplati pouze soutezi
(letos vic nez 170 tymu). Pristi rok bude jeste vodikovy jezdec a stavebnice
"robota po care" ktery naprogramuje i hobysta pres uC.