Zapalovani v mot. pile

Kubat Tomas tomas_k@comap.cz
Sobota Říjen 28 09:31:43 CEST 2006

menit predstih neni potreba ,s kazdou otackou, takze casu je taj nejak,
jak to vyjde.
tomik.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of RVsoft
Sent: Saturday, October 28, 2006 8:49 AM
To: HW-news
Subject: Re: Zapalovani v mot. pile

Jaroslav Lukesh napsal(a):
> "nekde pred uvrati" neni zrovna malo a treba u warbecu je 22 stupnu.
> Mam nastaveno 24 a jede do nejvyssich otacek jedna radost. Pravda, v
> nizkych otackach se mu zase moc nechce tahnout ale i presto udela
> nekolikametrovy pruhrab na asfaltu pri rozjizdeni (se mi povedlo na
> jedne krizovatce v Breclavi), chtelo by to neco co ten skluz predstihu
bude ridit automaticky.

> JL.

Tohle mam vymysleny - jako cidlo pouziju TLE4905 co je hall sonda s
tvarovacem a vystup OC (sirokej rozsah napajeni zde neni temer co
vymyslet).

Nastavim ji do bodu maximalniho predstihu a budu timerem merit dobu
trvani kazde otacky - z toho poskladam nejakou pevnou tabulku posunu o
kolik mam ten zapal zpozdit vuci tomu maximalnimu.

Tedy idea je takova:

inkrementuju timer v preruseni -> prijde signal od cidla -> prectu timer
-> z tabulky zjistim zpozdeni -> vymazu timer a odpalim jiskru

Dokonce to neni ani takovej fofr jak by se mohlo zdat - 18.000rpm je jen
300Hz a to by se mohlo zvladat i na 4MHz. Daleko horsi bude sehnat
nejakou slusnou zap. civku, ktera se bude ochotna nabijet takhle rychle,
aby mi neklesala energie jiskry.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info