Tisk predlohy pro fotocestu

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pátek Říjen 27 23:50:27 CEST 2006

To je spatne vyjadrene. Proste setrete fix z cele folie. Tam, kde nebyl tisk
se krasne setre, tam kde byl tisk se zazere do toneru cimz se zvysi jeho
neprusvitnost a setrit (bez hrubsiho nasili) nejde.

A to schnuti staci vyrazne kratsi nez 10 min. Divam se na pretrenou plochu
sikmo proti svetlu. Tam, kde ještě fixa není zaschla, je odraz svetla
lesklejsi. Když povrch zmatni cely, necham tomu ještě pul minutku az minutku
a jdu stirat.

Jakub Serych