MCU.CZ

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Pátek Říjen 27 17:01:19 CEST 2006

Lubor Otta napsal(a):
> Zdravím konféru.
> Využiju vlákna k zveřejnění svého nápadu ohledně MCU serveru.
> Mluvil jsem s Kosťou před jeho nemocí, a jeho problémem jsou stahovači kteří si duplikují obsah jeho serveru, a Kosťa platí za přenesený objem dat.
> Napadlo mně zprovoznit komunitní síť, nejlépe bittorent pro uzavřenou skupinu členů HW serveru. Dostat data od Kosti na pár DVD by asi nebyl problém, stačí sehnat pár nadšenců kteří mají trvale běžící stroje na netu, a jsou ochotni do nich nsypat pár Giga (tedy každý svůj díl) z Kosťových dat.
> Lubor

Nechcete to hodit na Strahov? Vznika tam bastlirska skupinka a myslim ze by
Silicon Hill http://www.sh.cvut.cz poskytl cele pripojeni zdarma. S
provozovanim verejneho FTP ma SH zkusenosti - http://ftp.sh.cvut.cz/. Ted
jde jen o to, jestli tam nejsou reklamy. Akci bych domluvil. Myslim ze je
zbytecne drazdit housingy necim, co by mohla zaridit akademicka sfera :-).

Standa