Plasty

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Říjen 27 15:08:35 CEST 2006

www.plexi.cz presne uriznou i libovolne maly kousek.

Plasty na klavesnicich a monitorech jsou vsemozne, nejcasteji
kopolymer ABS. Desky se z nej moc nevidaji, pouziva se tam kde je
nejdulezitejsi snadne vstrikovani a jiste pozadavky na pevnost, navic
se da vyrobek bez problemu nastrikat barvou.
Plastove desky dodava treba www.tribon.cz, konkretni plast si ale
budete muset zvolit sam podle pozadavku. Ja mam rad Delrin
(u Tribonu pod jmenem Ertacetal) protoze se snadno obrabi a nemeni
tolik rozmery po navlhnuti.

Ales Prochaska