Nokia 1100 (Bylo: USBcel)l

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Říjen 27 12:37:57 CEST 2006

Ja myslim ze nejde ani tak o to co tam pustite, jako spis o to, ze je porad
zapnute podsviceni a to tu baterku doslova vysaje. Ono taky to podsviceni
vetsinou sviti jako blazen, ono pro citelnost na slunicku to je asi potreba,
ale treba potme clovek ten mobil ani nemuze zapnout, aby mu to nevypalilo
oci. A pak se objevuji senzacni zpravy o tom, kterak Samsung chysta novy
displej, ktery bude mit skvelou technologii pro usporu energie (nejspis
patentovanou), a kdyz si clovek tu zpravu
(http://www.mobilmania.cz/Bleskovky/AR.asp?ARI=113512) precte podrobneji,
tak zjisti, ze cela technologie spociva v regulaci podsviceni podle
intenzity okolniho svetla. Teda nevim, co je na jednom fotoodporu tak
revolucniho? :-))

Dusan Dolezal