MCU.CZ

Filip Kotouček - MP Media s.r.o. Filip.Kotoucek@mpmedia.cz
Pátek Říjen 27 10:53:40 CEST 2006

Taky bych se pridal
Muzu odloupnout par megabitu bez omezeni dat

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, October 27, 2006 9:44 AM
To: HW-news
Subject: Re: MCU.CZ

Lubor Otta napsal(a):
> Zdravím konféru.
> Využiju vlákna k zveřejnění svého nápadu ohledně MCU serveru.
> Mluvil jsem s Kosťou před jeho nemocí, a jeho problémem jsou stahovači kteří si duplikují obsah jeho serveru, a Kosťa platí za přenesený objem dat.
> Napadlo mně zprovoznit komunitní síť, nejlépe bittorent pro uzavřenou skupinu členů HW serveru. Dostat data od Kosti na pár DVD by asi nebyl problém, stačí sehnat pár nadšenců kteří mají trvale běžící stroje na netu, a jsou ochotni do nich nsypat pár Giga (tedy každý svůj díl) z Kosťových dat.
> Lubor

Jo ja do toho klidne pujdu - sice o tehlech sitich skoro nic nevim, ale pokud jde omezit primo v tom SW nejak maximalni vysi prenosu tak proc ne. Server mi bezi 24/7 a tak bych jen nerad, abych se kvuli stahovani nemohl dostat sam na net. Nemam ted moznost omezit trafic na routeru ani na serveru.

Kdyz uz je ti rec o inetu. Provozuji server viz odkaz nize a momentalne zoufale bojuji s case a tim padem i novymi prispevky. Server ma celkem slusnou trvalou navstevnost (na to, ze to je ciste one man site) a nerad bych jej pohrbil jen kvuli tomu, ze nema momentalne cas.

Nechci konkurovat zavedenym serverum jako bylo MCU nebo je HW.CZ - naplni webu by melo byt spis spojeni elektroniky a mechaniky, ale samozrejme neni problem i ciste elektronicke prispevky a nebo ciste jen mechanicke nebo modelarina. Dalsi tema je meteo mereni - pokud nekdo takova mereni provadite a nemate jak je prezentovat jsem schopen to udelat.

Pokud tedy mate pocit, ze to co jste vytvorili by mohlo nekoho zajimat a nejste zrovna webmaster tak tohle je moznost.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info