mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Čtvrtek Říjen 26 17:14:53 CEST 2006

> "Optimalizuje velmi dobre" samozrejme moze znamenat uplne cokolvek.
>
> Este jedna poznamka: samozrejme to NEMUSIS prehanat, ak PRESNE vies
> povedat, ake nasledky ma to neprehananie (v danom pripade to znamena
> disasemblovat/krokovat pozriet si skutocne trvanie, vediet odhadnut
> moznosti chyb (napr. prerusenie vbehnuvsie do delayu)) - a to vsetko
> znamena okrem ineho aj NEREKOMPILOVAT (pripadne vediet presne ako
> kompiler aj optimalizator pracuje a ci sa nieco nezmeni pri rekompilacii
> s inou verziou kompilera, inymi nastaveniami ci len jednoducho dalsou
> [...]

Jano, konecne jeden rozumny argument v prospech ASM. V pripade PicC je to
vsak tak, ze ak budes programovat v C ala ASM stylom, tak ti vo vacsine
pripadov vypadne najkratsi mozny kod. To uz ale nemusi platit pre ine
platformy, napr. AVR, kde jednu vec mozes nakodovat dvoma roznymi sposobmi,
napr. pouzitim niekolkych registrov alebo pouzitim RAMky. Takze tuna zmena
verzie kompilatora moze priniest problemy, o ktorych si pisal.

Andrej

Hľadáš DOM – BYT – POZEMOK – KANCELÁRIU ?
http://www.reality.sk