mikroPascal, Soft UART a PIC12F675

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Říjen 26 11:04:49 CEST 2006

andrej jancura wrote:
> ja by som to az tak neprehanal, PicC optimalizuje velmi dobre...

"Optimalizuje velmi dobre" samozrejme moze znamenat uplne cokolvek.

Este jedna poznamka: samozrejme to NEMUSIS prehanat, ak PRESNE vies
povedat, ake nasledky ma to neprehananie (v danom pripade to znamena
disasemblovat/krokovat pozriet si skutocne trvanie, vediet odhadnut
moznosti chyb (napr. prerusenie vbehnuvsie do delayu)) - a to vsetko
znamena okrem ineho aj NEREKOMPILOVAT (pripadne vediet presne ako
kompiler aj optimalizator pracuje a ci sa nieco nezmeni pri rekompilacii
s inou verziou kompilera, inymi nastaveniami ci len jednoducho dalsou
rekompilaciou - co v konecnom dosledku znamena mat pristup k jeho
zdrojakom ci rovno si ho sam pisat).

To vsetko sa samozrejme da, ale znamena to o triedu zlozitejsi ukon ako
napisat to v asembleri.

Ja viem, bezna prax jednoducho sa na to vykaslat a spolahnut sa, ze "ved
to bude dobre". Nasledky su prave to co som pisal - nespolahlive a
lenive aplikacie.

wek