Tisk predlohy pro fotocestu

OK1UGA ok1uga@volny.cz
Čtvrtek Říjen 26 09:57:55 CEST 2006

Přesně tak. Nehledejte v tom žádnou vědu. Nejlevnější laserovku a fólie
za 10kč. Výsledky jsou velmi dobré. Já mám vyzkoušené všechny typy
Laserovek od HP4 až po HP1200. Po zvýraznění fixem je naprostý nesmysl
ještě skládat několik filmů na sebe. Několikrát se mi stalo, že jsem na
DPS zapoměl a místo 20ti minut jsem svítíl třeba 1,5hod. DPS byla
naprosto v pořádku.
Podrobný popis mé technologie je na http://ok1uga.volny.cz .

	Martin.